sudah lama rasanya tidak bertemu..jika dikirakan dengan hari,baru hampir 50 hari kita tidak bertemu. terasa bagai 5 tahun tidak berjumpa.. tu tandanya saya amat merindui teman2.. terlebih dahulu saya ingin mengucapkan selamat kembali ke Kolej semula buat semua teman di KPM Melaka. walau kita dipisahkan denagn dua kolej yang berbeza. saya amatlah berharap ukhuwah yang telah sekian lama tejalin tidak terkubur begitu sahaja..sebelum kita memulakan kelas, lebih elok jika saya telebih dahulu memohon kemaafan buat semua teman.. smoga salah dan silap saya dimaafkan dan smoga kita tenang untuk meneruska alam pembelajaran.. jadi nya..0-0 la yerr... hahah ok lah stakat ini sahaja coretan hati saya buat semua teman2.. sehingga berjumpa lagi di lain waktu.. terima kasih kerana sudi melayari blog yang sesimple ini... masuk2 lah slalu.. IAllah akan ada santapan rohani dan motivasi.. yang bakal saya sajikan dari smasa ke smasa.. waillalliqa ya maassalamah.. assalamualaikum..